NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Spotify testuje podcasty wideo

2020-05-27 13:45:00

Spotify testuje podcasty wideo, jak poinformował amerykański serwis informacyjny The Verge. Według źródła zbliżonego do firmy, Spotify pozwoli dwóm gwiazdom YouTube Zane’owi Hijaziemu i Heathowi Hussarowi, gospodarzom Zane'a i Heatha: Unfiltered, przesłać wideo towarzyszące trzem odcinkom podcastu. Połowa odbiorców programu obejrzy materiał wideo. Źródło poinformowało The Verge, że ta funkcja prawdopodobnie pojawi się w innych podcastach w najbliższej przyszłości.


Chociaż spółka Spotify nie potwierdziła testów, dodawanie wideo do podcastów ma z pewnością sens. Spotify już pokazuje zapętlone filmy z okładkami albumów, a ostatnio kupił spółkę The Ringer, która ma w swojej ofercie pokazy wideo. Kilka osób może nawet pamiętać, że Spotify miała kiedyś filmy, ale anulowała je w 2017 roku. Rok później firma zasugerowała, że może przynieść więcej zdjęć i filmów do podcastów, ale od tamtej pory milczała o tych planach.


Według The Verge w nadchodzącym teście słuchacze będą wiedzieć tylko, czy odcinek ma wideo po ich dotknięciu. Materiał pojawi się na dole ekranu. Będzie grać dalej, nawet jeśli użytkownik zablokuje telefon. Reklamy będą nadal wyświetlane, ale wideo się zawiesi, a Spotify nie przetłumaczy filmów na inne języki.


Zapotrzebowanie na treści jest obecnie ogromne, wszyscy zostają w domu, a nawyki słuchania podcastów zmieniają się. Ciekawe będzie więc, czy dodanie wideo zwiększy popyt i jak dodanie wideo może wpłynąć na wydajność aplikacji.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: