NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Globalne przychody handlu elektronicznego wzrosły o 58% w I kwartale 2021

2021-04-27 13:03:00

Globalne przychody pochodzące z handlu elektronicznego wzrosły o 58 procent r/r w pierwszym kwartale 2021 roku. Co ciekawe, jedną z najbardziej dochodowych kategorii są obok sprzętu AGD i sprzętu sportowego... luksusowe torebki. Wyraźnie rośnie też poziom zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Z raportu wynika, że ​​sprzedawcy detaliczni powinni mieć na swoich stronach dobrze działające wyszukiwarki produktów.

Salesforce zaczął śledzić wzrost handlu elektronicznego wywołany pandemią dzięki Indeksowi Zakupów już od pierwszego kwartału 2020 r. Pierwszy wyraźny wzrost zakupów online miał miejsce już w marcu ubiegłego roku. Wraz z publikacją indeksu za pierwszy kwartał 2021 r. możemy stwierdzić, że pandemia przyniosła ze sobą nowy trend, który prawdopodobnie zostanie z nami na stałe. Dane za I kwartał pokazują, że nawyki ukształtowane w ciągu roku oraz w okresie świątecznym 2020 są trwałe, a detaliści i konsumenci przenoszą się do internetu w odpowiedzi na pandemię. - W zeszłym roku sprzedawcy detaliczni musieli odważnie reagować na napływ nowych klientów cyfrowych i przyjmować nowe rozwiązania, takie jak odbiór w sklepie, przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa konsumentom - powiedział Rob Garf, wiceprezes i dyrektor generalny ds. sprzedaży detalicznej w Salesforce. Jego zdaniem, wzrost handlu elektronicznego w pierwszym kwartale jest sygnałem, że detaliści będą musieli nadal inwestować w handel cyfrowy, koncentrując się również na obsłudze sklepowej. Ostatecznie sklepy muszą znaleźć równowagę między obsługą bezkontaktową a usługą typu end-to-end. Wszystko po to, aby sprostać różnorodnym potrzebom konsumentów.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: