Pandemia to nie jedyna rzecz, która może nas niepokoić, kiedy powoli szykujemy się do świąt. Nowe badanie konsumenckie przeprowadzone w Europie przez Oracle Retail wykazało, że respondenci są zaniepokojeni problemami w łańcuchach dostaw i opóźnieniami w dostawie produktów.
Z tego powodu aż 39 proc. Europejczyków rozpoczęło już zakupy świąteczne lub planuje zrobić to wcześniej niż zwykle. Spośród respondentów 14 proc. jest skłonnych nawet przepłacić, byle uzyskać szybszą lub gwarantowaną dostawę. Co więcej, 16 procent planuje zamówić więcej prezentów w przypadku opóźnień lub anulowania zamówień. Liczby te wzrastają odpowiednio do 19 proc. i 24 proc. dla badanej grupy millenialsów (grupa wiekowa 25-39 lat).
- Widzimy informacje z całego świata – wyzwania związane z łańcuchem dostaw to problem globalny. Niezależnie od tego, w tym sezonie świątecznym konsumenci będą oceniać marki pod kątem ich zdolności do dostarczania produktów zgodnie z potrzebami – powiedział Bartosz Kubicki, Oracle Retail Global Business Director Unit.
Jego zdaniem ten proces będzie kluczowy dla firm. Sprzedawcy muszą mieć jasny wgląd w swoje zapasy, aktualny harmonogram realizacji, przejrzysty plan komunikacji w całym procesie zamawiania i dostawy.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET